Söndag..

Berättar om valborg imorn orkar inte just nu haha
iaf idag vakna jag ett ;$ käkade sen drog jag t ebru direkt och fixa mej där och sånt sen
träffa vi Hassan och Jazdan va med dom ett tag efter de drog vi hem till
ebru och käkade och snacka och ebru tog massa bilder på sej själv haha
sen hämta pappa mej så åkte vi till ivans och köpte mat till storebror
sen kom jag hem runt 21 så jag har städat mitt rum bestämt kläder till imorn
och laddat ner låtar från spotify
men nu ska jag duscha sen jobba med engelskan
bloggar imorn igen
puss hejdå
//Lina

Kommentarer
Postat av: Destiny

skönt att höra :D vad hittar ni på idag ? kram

2011-05-02 @ 11:22:03
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0