Snart är det sommarlov

Har ingen aning om vad jag ska göra idag, jag orkar inte gör något, kommer säkert bara ligga o titta på film hela dagen, kanske leta efter någon klänning som man kan ha till balen.. blää .. hatar klänningar :(

 

Skulle ju vara ganska roligt att komma till balen med mjukisbyxor och magtröja men jag skulle bara skämma ut mej sj. Malin + en lång klänning = kaos .. Kommer vara hur klumpig som helst! har tänkt på att ha en kort klänning , men snacka med de andra o de sa att alla skulle ha lång klänning och det är typ en gång i livet upplevelse så då blire lång klänning för mej med..

 

jag vill inte gå på baal.. :'(

 

Men först e det klassresan och då äre bestämt att vi ska till gottland den 31 - 2 maj.. alltså snart.. då missar jag cuppen t göteborg.. men det är inte ens bestämt om laget ska till göteborg.. men jag vill t göteborg.. hah!

 

Balen är den 8 juni.. och sen är skolavslutningen 10 juni och då ska jag upp på scen o sjunga.. HAHAH kaos..

 

Shit va tiden flyger iväg.. sen blire gymnasiet yaay!

 

 

Hade sjukt tråkigt när erica låg o sola så satt o fotade mej sj i typ 20 minuter haha..

//Malin


Kommentarer
Postat av: Jennifer

fin blogg =)!

2011-05-08 @ 09:51:12
URL: http://jenniescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0