Sääämst på uppdatering!

Det har varit skit dålig uppsatering ifrån min sida, men det är eftersom jag e så jävla upptagen med allt pluggandet och träningarna, har nationella imorgon i matte och är skit nervös över det.. hoppas på att jag inte ska faila..

 

Har bara varit i skolan idag, efter lunch drog jag o mina vänner t simhallen för vi skulle ha klädsim och det här kunde höja mitt betyg om jag deltog, och det gjorde jag ju ! så hej MVG!

 

Sen har jag varit hemma, städat lite, duktig chey helt enkelt! Snackat i lur med världens finaste person! Men nu måste jag fortsätta plugga sen blire sova, för har ju nationella imorn.. HELP?! :S

 

Lovar att jag ska försöka förbättra mej när det gäller uppdateringarna, men de senaste dagarna har verkligen varit jävligt stressiga.. :(



//Malin

Det blir mer uppdatering från mej imorgon, denna kväll ska jag plugga hjärnan av mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0