Hemma idag

Hade skit ont i magne imorse trodde jag skulle spy så jag va hemma idag
sen kl 9 kom mamma hem från Thailand saknat henne ;o
hon kom iaf med lite shopping till mej som jag kan visa här under
imorn blire iaf skola och efter skolan så ska jag shoppa med mamma behöver ju kläder
åker till marocko om en månad ;o
men här kmr shoppingen
//Lina

Skor jag  fick från moster

Äkta converse från mami

Victoria secret parfym

6st piercingar + en som min kusin har

klänning skit söt på

coolt linne

Coolt linne med dragkedja

två ipodskal

skit snygg väska

ett buda armband typ

Kommentarer
Postat av: DAISY

Gud vad grymma saker du fick! Älskar ipodskalen :)

2011-05-07 @ 01:28:15
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0