Hej jag uppdaterar dåligt

Det blev en liten bloggpause för mej eftersom jag blev överstressad med alla nationella proven och sånt, men nu är alla betygen satta och nu är det bara chill i skolan.

 

Idag har jag varit i skolan och bara tagit det lugnt, städat mitt hemska skåp som inte alls va rent, men nu är den det! till nästa elever som ska få dom, dock är våra skåp skitfula och nerklottrade med massor med olika sprit pennor, tycker synd om eleverna som får våra skåp haha.. bland dom är det min lille bror som ska få våra läraren vi lämnar.

 

Just nu sitter jag och packar min resväska, för imorgon så kmr jag åka på klassresa med min cp störda klass.. och vi ska dra till gotland, är inte så jätte excited men det är ju bättre än att tälta på nåt jävla random ställe..

 

Ska även fixa så att jag kan mobilblogga, så att bloggen hålls uppdaterad och ska även få Lina att blogga också. Det är så att jag och Lina är ju lite störda. Hon blogga inte för att jag inte blogga .. och jag blogga inte för att jag inte hade tid och att hon inte blogga.

 

Men NU blire mer och bättre uppdatering från oss båda puss! :)

 

 

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0