Damn utmattad

Hade tänkt mej att ligga o lata hela dagen, meen pappa muta mej med pengar så har suttit och rensat ogräs och målat resten av garaget och sen kommer lilla jag bli riik och kunna pierca tungan ! MIIH SO EXCITED!

 

det låter inte som om jag gjorde mycket men daamn ni ska se hur stor vår tomt e och det va inte kul , har lyckats förstöra mina fina shorts genom att kladda ner massor med färg på dom. Dessutom så var det så sjuukt varmt ute, höll nästan på att dö, ville byta om till bikini men så märkte jag att grannens forsterbarn stirra, alltså killar i min ålder.. och de är inte alls snygga..

 

Men nu är jag färdig och kmr snart få mina cash när pappa har kommit hem, han handlar med mami :)

//Malin


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg (;

2011-05-15 @ 00:11:26
URL: http://zeinaborfali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0