Varför dampar blogg.se för?

cha cha det har varit skit dålig uppdatering , blogg.se dampade och fuckade upp hela vår blogg, men nu är det typ fixat. Lina är ju fortfarande i Marocko men hon kmr ju hem snart.. hoppas jag..

Början av sommar lovet har varit segt, har hängt med min twini kami men hon har dragit t thailand och sen har det typ regnat massor. Men nu hoppas jag att blogg.se funkar för att kunna uppdatera så mkt som möjligt, annars kmr typ lina dampa på mej över att det inte har blivit någon bra uppdatering alls och det kmr inte bli kul.

Det är tisdag morgon har har fuck ingen aning om vad jag vill göra idag, va ute igår träffa några kompisar sen kom dennis förbi, mötte honom i huddinge station och vi drog till donken för han ville käka, så satt där en stund, sen började skit vädret igen och det började regna. På bussresan hem så mådde jag fett dåligt och när vi klev av bussen så sa jag lixom det känns som om jag ska spy snart.

Det slutade med att jag stod vid vägkanten och spydde ut alla min lunch.. euuw inte fräscht alls! Så klart så stod Dennis och asgarva åt mej, idiot -.-

Men när vi kom hem så bäddade vi ner oss i min säng och kollade på en film, skit mysigt och sakta och säkert så började jag känna mej bättre..

Men bloggar mer sen puss hej ! <3
//Malin



Jag och Dennis, helt klart retards..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0