Tråkar

 Kom hem strax efter lunch, åt lite mat och hann titta lite på tv innan Lina ringde mej , så snacka vi i lur en stund och hon har listat ut vem jag är kär i haha.. hon känner mej allt för väl den där lilla skit ungen..

Sitter i min säng och leker lite med datorn, har egentligen skit tråkigt och vill bara att klockan ska ticka iväg så att jag kan börja göra mej i ordning för balen. Just nu är det lite för tidigt att fixa till sig.

Det tog typ 1 och en halv timme för mej att äta upp en halv pizza, piercade ju tungan i måndags och mina föräldrar vet inte ett shit om det, och så ska det förbli, min ursäkt var att jag hade bitit mej i tungan och det va därför jag åt så långsamt.

Ibland kanske man kan tycka att de är helt dumma i huvudet eftersom jag pratar som typ största mongot och läspar som in i helvete.. kan inte säga s och r . Men är glad att det försvinner snart..

Det mest jobbiga med tungpiercing är väl att tungan svullnar upp som en stor fet elefant och att man pratar som om man hade en pinne nerkörd i halsen.. dessutom gör det skit ont när man äter oxå.. Men ska inte snacka för mycket.. bloggar mer senare :)
//Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0