Prom night och efterfest

Det va skit kul på balen, och alla va så jävla fina! Ingen kan fan ha en bättre klass än vad jag har, och alla bitchar man inte gilla o det blev det peace mellan och det är fan skönt! Vi hade skit kul tsm, vi åt, skratta prata och dansa. Lärarna höll så fina tal så att man nästan börja gråta, man vet ju att balen var sista kvällen med klassen och lärarna .. det är sorligt..

Efter balen så fick jag skjuss hem och vi skulle ha efterfest för dom som ville i vår lilla sjö gömmarn.. vänner som man aldrig har sett fulla en gång va så jävla roliga, men vissa gjorde bort sig totalt.. Men sjukt kul va det. Egentligen så skulle jag inte gå dit, men hade ganska stort beslutsångest och tillslut bestämde jag mej för att dra dit ändå.. väntade tills mamma gått o lagt sig och sen försökte jag klättra ut genom mitt fönster, ganska dumt eftersom jag bor på andra våningen och det är ganska långt ner.. det roliga var att jag tappa taget och ramlade ner hela vägen.. JA DET GJORDE ONT SOM FAN! Sen sprang jag hela vägen till gömmarn, snacka om att jag har bra kondition.. :O

Där satt jag halva natten med min fina klass :)<3
 



//Malin


Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Nu är jag tillbaka efter en lång bloggpaus.

Besök gärna min blogg!

Hoppas du får en bra dag!

P.S om du vet någon som skulle kunna hjälpa mig med min design får du gärna höra av dig!!

Kram Emma

2011-06-15 @ 16:23:48
URL: http://emmasegerback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0