lite panik här..

Sitter i mitt rum lite halft färdig sminkad och har lite panik, vet fan inte vad jag ska göra med mitt hår, ska snart sminka mej färdigt och sen ska balklänningen och högklackarna på .. tänk er att världens klumpigaste person ska gå på bal idag haha.. kmr säkert förstöra något eller ramla på någon HAHAHA ..

Men tror att det här blir det sista inlägget för idag tror jag, kommer komma hem inatt och kmr nog inte orka blogga, funderar på att gå på efterfest i gömmaren, för alla skulle tydligen dra dit efter balen, men vi får se om jag orkar.. det är ju trots allt sista kvällen tsm med klassen och sen på fredag så har vi skolavslutning och sen är det SOMMARLOV!

Helt ärligt så kmr det bli så sjukt skönt att slippa vissa människor och andra kmr jag sakna väldigt mkt.. men det ska bli skönt med sommarlov! fifan men ska nog börja röja undan i mitt rum och sedan fixa i ordning mej innan min kavaljer kommer och hämtar upp mej hihi :)

Ha en härlig kväll ! Puss och Kram
//Malin



Vet att mitt rum är stökigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0