Haft helt jävla fullt upp

Sist jag bloggade var på onsdagen innan jag stack till balen. Lovar er att jag va helt fucking hype, va så jävla nervös , vet inte varför men jag va bara nervös. Satt o snacka i lur med min kompis, finaste patricia och vi satt och nästan skrek på varanda, för båda var nervösa och helt hype. Wierd jag vet..

Lina sticker ju till Marocko idag, och jag vet att jag finns med i hennes saknar liste i hennes Ipod hihi, brukar iaf finnas med.. Men hon skickade ett meddelande till mej på facebook.. eftersom jag har haft fullt upp med skolan och avslutning så har det varit en sjukt dåligt uppdatering från mej, men nu är det ju sommarlov och jag kmr uppdatera som fan!


//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0