Grönan med klassen

Ja vad gör man på grönan gissa själva åker karuseller såklart
så inge mer om det skit kul va det iaf kom hem runt 5 för pallade
inte stanna kvar för jag är sjuk så måste va hemma och vila och bli frisk
till lördag då jag åker :)
när jag kom hem hade mamma gjort middag så käkade sen chilla jag bara packat
lite av de sista kmr packa de allra sista på lördag morgon
sista minuten you know ;)
aja nu ska jag ta en isglass och sen locka mitt löshår
till imorn
SKOLAVSLUTNING som betyder SOOOMMARLOOOV!!!!
så jävla nice men vi hörs bloggar senare
pöööösspösssss'
//Lina

Liten Bildbomb

Söta Jessica!

Fina Jasmine!

Snyggingarna Martin & Simon

sööööt!

Lokföraren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0