Glömde...

.. damn så wierd, snacka nyss med min förredetta klasskamrat och det känns så wierd att man har gått ut nian.. dessutom fick de mej att tänka på att jag måste snart kolla vilket jävla gymnasium jag kom in i.
Min klass, eller rättare sagt förredetta klass har fixat en sida på alla bilder på oss från årskurs 6 till 9 som man kan ladda ner, just nu håller jag på att ladda ner bilderna från vår bal. Nu inser man faktiskt att man saknar vissa personer.. Tur att det finns mobiler .. och facebook .. annars så skulle jag fan dö!
En person som jag saknar väldigt mkt är Lina, vill att hon ska komma hem nu.. självklart så kmr hon säkert hem som neger, eftersom idioten hade lyxen att få åka till Marocko, medans jag sitter och degar hemma för att det regnar i jävla piss sverige.. -.-
Men någon jag saknar mest är min twini.. Hon är i thailand och ska vara där i typ en månad och jag döör för det är så cp tomt utan henne och allting känns så gay. Det känns som om halva mej är borta.. :(
I Miss You Guys
//Malin



Jag och twini ♥
It calls Happiness ~ ♥


Kommentarer
Postat av: erica mendez - en av huddinges största bloggare

vad heter sidan där alla bilder är? :O <3

2011-06-21 @ 23:52:20
URL: http://mendezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0