Glad midsommar

Gick och la mej vid tre inatt , vet ej varför men hade så jävla ont i magen, satt med datorn och skulle egentligen blogga, men hjärnan fungera inte, så satt bara och kolla på anime. När jag kom hem igår kväll så märkte jag att syrran va här och mamma hade tydligen bestämt att hon skulle sova i mitt rum eftersom gästrummet är upptagen, så fixade en helt ok sovplats till henne bredvid min säng.

Det va sjukt läskigt hur mkt hon rörde sig och gjorde olika ljud, blev fan skit rädd där jag satt i mitt lilla hörn med datorn. Flera gånger satte hon sig upp och kolla på mej med sån där tom blick, det läskiga var att hon sov!!

Idag så har jag slappat lite hemma och det är ju midsommar, så vi åkte ner till vasaparken och kolla lite där, mest gjorde vi det för att min kusin som är här har aldrig upplevt hur man firar midsommar och min pappa insisterade på att visa henne hur svenne bananerna gjorde.. Själv så pallar jag inte bry mej, det är en dag man dansar runt en kuk som sitter i marken.. yaaay så funny..

Helt ärligt så är midsommarstången faktist en kuk som befruktar "moderjord".. och bla bla bla..

Hihi finns inte så mkt att skriva om, hörs senare puss :)
//Malin


Kommentarer
Postat av: malin

hej tjejen, det var väldigt länge sen nu men jag har saknat dig mycket :) SJUKT VACKER BILD OCKSÅ! :) men jag har en fråga till dig också:) tror du att du kan göra en sån header till mig så som du har på din förra blogg, och med samma text å de? :$ tyckte att den var så himla fin :) <3 puss och kram // malin

2011-06-26 @ 22:59:08
URL: http://jagemallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0