Gårdagens

Blä uppdateringen har varit ganska dålig, men igår så skulle jag egentligen sitta och plugga i trafikskolan men erica messa mej så drog och träffa henne. Min lilla bebis vi hade inte träffat varann sen efter balen, skit ungen åkte iväg till grekland istället för att komma till skolavslutningen, men det va lika bra det eftersom jag typ grät sönder mej..


Träffade henne på donken som vanligt, där satt även några andra kompisar, så vi chillade lite på donken. Det regnade as mkt, men när det avtog stack jag och erica till skärholmen, bråka lite med en dryg busschafför och sen så luffade vi bara runt där bland alla affärer, Erica passa på att shoppa lite, själv hade man inga cash men det va iaf skit roligt att va där med henne.

Det var iaf det jag gjorde igår :)

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0