- Piercings

Nu har jag lust att pierca naveln och många säger att det skulle passa mej eftersom jag e så pass smal att det skulle se snyggt ut .. haha har länge funderat på att pierca naveln men har aldrigt vågat. Det blir så lätt infekterat och det sägs att pierca naveln gör mer ont än att pierca tungan. Jag piercade ju tungan i början av juni och det har gått riktigt bra med att hålla det rent och egentligen så skulle jag ha behållt läknings staven i någon månad men har redan bytt till en annan stav eftersom jag tyckte att tungan var så pass läkt och jag var väldigt trött på att läspa och inte kunna prata. 


Jag tycker att piercingar är snyggt på vissa, man ska ju inte överdriva och pierca sig överallt, för det tycker jag är skit fult, själv har jag 6 hål i öronen och vissa säger att det räknas som piercings , men whatever. Vissa är galna och pierca sig lite här och där , där man aldrig nånsin sett en piercing sitta, fast det är ju inte mitt problem. 
Jag vill enbart bara pierca mej i naveln och det kmr bli min sista piercing jag tar, sen vill jag inte ha någon mer piercingar, för alla andra ställen att sätta piercingar är skit fult.. att pierca sig över eller under läppen passar vissa, men vissa blir skit fula med det. 


Vad tycker ni? borde jag pierca mej i naveln? Skulle det passa mej?



Solen skiner så ska väl ut och jogga snart :)
//Malin


Kommentarer
Postat av: MALiNFOTO -

finis, du borde skaffa piercing ♥

2011-06-22 @ 14:04:51
URL: http://maliinfoto.blogg.se/
Postat av: nozan

Du skulle passa i det malin!

Och ja,det gr ONT SOM FAAAAAAAAAAAN! helvete.......

2011-06-24 @ 02:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0