Trött chey

Hello there ~

Har typ varit uppe halva natten, fråga mej inte varför för det har jag inge svar på, Igår så skrev Lina till mej om att hon ville uppdatera headern till lite nyare och fräschare bilder, så det har jag fixat under natten som ni kanske kan se. Palla inte göra någon avanserad headear, men blev ganska nöjd och den känns ganska basic och enkel. Hoppas ni tycker den blev bra. Jag tyckte att den förra headern var rätt bra så gjorde typ en exakt likadan men ersatte bara bilderna. Hope you like it ! 

Om ni inte ser headern så äre bara att trycka på f5


Hann inte blogga så mkt igår eftersom höll ju på och städa och sen drog vi till hässelby för att hälsa på farmor i det läskiga ålderdomshemmet. Mamma har ju precis fått körkört och pappa ska envisas med att mamma ska köra hela vägen från huddinge till hässelby. Slutade med att båda satt och skrek varandra i bilen eftersom mamma inte kunde vägen och pappa skulle kordinera henne och hon körde fel hela tiden HAHAH.. så fail..

Efter farmor så åkte vi till skogskyrkogården för att fixa till farfars grav och sen drog vi hem, jag tog en snabb dusch, fixade mej i ordning och sen stack jag till en thailänsk kompis med mamma och min kusin, där käka vi middag och hade det skit mysigt!
//Malin



Bytte även piercing igår hihi, för jag tröttna på min andra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0