Stranden

Chaa skulle egentligen träffa lina idag men bítchen drog till västerås ist, pallade inte sitta hemma och dryga hela dagen, så drog till flottsbro med ungarna och chillade där.

Sitter helt lungt och lyssnar på musik när det kmr en random gammal gumma och hennes man och börjar snacka med mej på turkiska, fatta nada kan jag säga er.. Vissta fan inte vad dom ville men när den gamla gubben börjar riva och flytta på våra saker och gumman sätter sig på vår matta fick jag typ flipp.. Respektlöst eller vad?!

Ungarna blir skrämda och undrar vafan dom håller på med och jag hade ju ansvaret så försökte snacka med tanten men hon kunde tydligen inte svenska .. och hennes man typ stack iväg.. Sen kmr en annan turkisk kvinna och frågar om jag behöver hjälp .. så hon snackar med gumman och får henne att lyfta sitt feta ass från vår matta.. det värsta va nog att hon kalla mej respektlös eftersom jag inte lär henne sitta där.. WTF?!

Drar man till stranden tar man med sig sina egna grejer och inte tränger sig på folk.. behöll lugnet för att vara en bra förebild åt ungarna jag passa annars skulle jag flippat ut totalt på kärringen .. hoho konstig dag :)

Men det va skönt och chill på stranden, ungarna hade kul, jag slappa i skuggan, spela lite badminton och åt glass.

//Malin



Rawr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0