Pluggar på sommarlovet

Sitter och pluggar häcken av mej på det här jävla moppe kortet, blir fan galen, ni kanske har märkt det att ingen av oss orkar plugga, bara skjuter upp det hela tiden. Pappa är som galen på mej och frågar varje dag om jag har läst på.. vaaafaaan det är sommarlov! LEAVE ME ALONE..

Men nu har jag fan börjat plugga på allvar, ska bli färdig med kortet helst innan slutet av denna månad hoho.. lycka till malin..

Så idag har jag faktist varit hemma och suttit ner och faktiskt öppnat boken.. skulle gå på bio med tjejorna ikväll men fick tyvärr inte av mamma.. hon tycker att jag spenderar för mkt pengar på onödga saker och det ligger en del sanning i det hoho..

Just nu tar jag en pause i pluggandet och passar på och checkar facebook och msn, Marcus ska hjälpa mej att ladda ner lite thaimusik, sen ska man dra ssta kvällpromenaden med hunden och sen blire sängen och körkortsboken igen.. säger bara BORING..

Vi hörs senare Bítches
//Malin


Kommentarer
Postat av: Rose.

Delar du blogg med din kompis? :) fin blogg ni har hjärtat <3

2011-07-09 @ 13:05:17
URL: http://shaaawty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0