Ingen rubrik

Haha har inte direkt planerat att gå o lägga mej , för mamma kmr dampa om jag sover bort hela dagen, dessutom så skulle jag få en arg Lina på mej oxå eftersom vi ska ses idag, vet inte vad vi ska göra men vi ska iaf ses idag hihi! Men Lina sover bort halva dagen så då är det bara att chilla hemma i sängen..

Får även damp på min kompis som planerar något till min Birthday! Eftersom jag inte får veta vad det är, och hon gör mej mer och mer nyfiken för varje dag som går, Men ska inte förstöra hela överraskningen genom att försöka lista ut vad det är och jag är helt säker på att jag kmr älska den!

Om typ 2 veckor stickar jag till Tyskland och ska hälsa på lite släkt och vänner, är inte helt säker om hur uppdateringen kmr vara från min sida, men kmr säkert mobilblogga därifrån. Eller kanske tar med mej min dator, vi får helt enkelt se!

Uppdaterar mer senare Puss!
//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0