God morgon

God morgon!
Va ju på bio med Lina igår som ni kanske redan visste, och vi kollade ju på transformers 3 och filmen ägde helt klart. Blev helt kär i bumblebee.. HHAAHA DÖR!

Vi gick typ runt i heron i nästan 3 timmar och kasta godis på människor, snacka om att inte ha något liv, men vafan kan man göra i heron egentligen? Sen så va det nån äcklig gubbe som stalka oss vart vi en gick och det va skit irriterande, träffa Jimmy och Robin som Lina skrev.

Det roliga va att vi va typ de ända tjejerna i biosalongen och sen när filmen va slut så stod det fett många människor som va utklädda till Harry Potter figurer.. HAHA det va en tjej som ba: " Ofta man kmr hit som twiligt" och titta fett mkt snett på mej och man lixom wtf?! Hade mina Linser på mej så hon tyckte jag såg ut som en jävla vampyr -.-

Men sov typ ingenting inatt, satt i mitt rum och satte upp bilder på väggen, gjorde om hela min bildbomb och dunkade musik i öronen. Men bloggar mer sen ! PUSS

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0