Bítches

Kollade runt i olika bloggar och märkte att det faktiskt fanns saker som störde mej groovt! Att folk kan få så mkr luft och tro att världen kretsar runt dom och att de är så perfekta att alla älskar dom.. HAHAHAHA jag dööööör!

Amen typ som "omg jag är så jävla snygg, everyone want me".. Herregud vafan är det för fel på människor egentligen? Visst man har bra självförtroende meen det däär är liiiiite bara liite för mkt.. Vadå bliru våt på dej själv eller vad? Ehw?

HAHA och människor som provicerar för att få mer besökaren.. säger bara P A T E T I S K T. Alla läsaren som dom har är typ haters. Hur kul är det att få höra om att alla hatar en? Fast så man bäddar får man ligga inte mitt problem liksom.

Sist men inte minst , människor som aldrig blir nöjda.. som bara snackar om hur jävla feta dom e. typ som " Åt precis en kaka, shit måste fan ta och spy ".. uuuufff! Anorexia eller vad?! vissa har bara probem ..

Jag tycker att man ska vara nöjd med sig själv, alla är perfekta och unika på sitt eget sätt och det är alltid insidan som räknas :)

hoe hoe im out!
//Malin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0