- Jävla fjärilar..

God morgon god morgon!

Rubriken säger ju allt! självklart ska en dum fjäril väcka mej .. är sjukt trött men kan inte somna om.. wierd va? Tror jag ska ta och duscha och sen blire lite frukost. Mamma står redan ute och målar plankor.. fan va morgonpigga vissa kan vara.

Idag ska jag stanna hemma.. Måste få saker gjort och mitt rum är en ren katastrof. Så här vet jag att dagen ska se ut hittills:

1. Duscha
2. Frukost
3. Städning

Sen får vi se vad jag hittar på senare, kanske drar ut eller så chillar jag bara hemma. Men bloggar mer senare! I'm out!

//Malin


Kommentarer
Postat av: Rose.

SV: Tack hjärtat!<3

2011-07-10 @ 15:42:14
URL: http://shaaawty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0