Vad som hände i måndags

I måndags så skulle jag och Dennis träffa martin, vi bestämde oss för att vi skulle ses i Solna centrum vid 12.00. Men Martin messar och skriver att han kommer vara 2 timmar försenad och vi skulle ringa honom när vi var i solna. Sen skriver han att han är sjuk men han skulle ändå komma.. Vi satt och väntade på honom i solna jag vet inte hur länge.. sen åkte vi hem till honom, det var portkod så kom inte in.

 

Blev skit sur.. dagen blev ju helt fucking failad.. så hela vägen hem till Dennis satt jag och sa "Jag hatar Martin"

Martin måste ge mej 1 kilo choklad då kan jag förlåta honom hahaha!

 

//Malin


Kommentarer
Postat av: sara

sv: ska ha filmkväll och dhw & bb står på filmschemat haha, själv? :)

2011-04-26 @ 20:18:18
URL: http://barbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0