The sun is shining today

Var vaken hela natten och fixade designen på bloggen. Det var inte alls planerat, kunde bara inte sova så började bara leka med lite bilder och whoops så fick jag idén att göra en bloggdesign. Gick och la mej runt 7 imorse och vaknade runt 10 igen.

 

På eftermiddagen så bestämde jag och min äldre bror Dennis att vi skulle dra ut. Så vi träffa vår kompis Sofia, vi köpte lite glass och gick en strandpromenad. Vädret var underbart soligt och det var hur varmt som helst ute! Tillslut blev det för varmt så vi bestämde oss för att ta en milkshake på mcdonalds innan vi skulle dra hem.

 

Har haft en skit rolig dag ute i solen!

 

 

// Malin

 

 


Kommentarer
Postat av: You know who :)

IM WALKING ON SUNSHINE WHOAA!!! Näer får jag träffa dig?!

2011-04-24 @ 02:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0