Mår uselt

God morgon, håller just nu på att fixa mej, ska snart dra till skolan. Mår skit dåligt pga privata anledningar.. Vet fan inte vad jag ska göra..

 

Träningen igår:

Alla blev skit glada att jag kom, va typ borta från träningen i nästan ett halvår pga skada och operation. Saknade hela mitt lag och blev skit glad över att se dom! Dock var alla inte där. Träningen gick också bra, hade skit kul men blev trött snabbare , konditionen var inte kvar alls, men det är för att jag inte tränat på ett tag,

 

På vägen hem från träningen så jag och Sandy alltid lika knäppa, våra busshållplatser har en information knapp så om man trycker på den så börjar den berätta information om när bussarna kommer. Så vi satt typ o tryckte på den knappen och en kille som stod där ville as garva men han höll sig, men vi såg på honom att han tyckte det var hur roligt som helst.

 

Sen när jag kom hem igår kväll så blev jag hur ledsen som helst, gick o la mej tidigt.

//Malin


Kommentarer
Postat av: patricia

hej! nu har jag utsett dagens blogg, kika in om det blev du :D annars är det bara att anmäla sig igen!

jag lottar som vanligt via random.org. kram

2011-04-29 @ 10:33:36
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0