Hemma från plugget då

Nu är jag hemma , har varit duktig och hängt upp tvätten åt pappa, han låg och sola på altanen, inte för att han blev brunare, han blir mer som en liten tomat haah!

 

Ska snart packa väskan och träffa min heta lagkapten och dra till träningen, ska fixa lite mat åt lille brosan så att han inte dör medans jag e borta och tränar eftersom pappa ska åka till tyskland idag, hihi.

 

Just nu håller jag på och lägger in massor med ny musik i min nya lur, man måste ju ha någonting att lyssna på!


 

I skolan så hände det inte så mycket, gick ut med mina vänner för att göra lite saker och då var det massor med poliser utanför, ungefär vid skolans parkering, de hade tagit två snubbar. Tror att de var droger in blandad eftersom de hitta en påse och sökte igenom hela bilden. De va egentligen 3 stycken men den tredje snubben rusha från placet. Tror inte att poliserna hitta honom, kom försent till sista lektionen eftersom vi stod och kollade på vad de gjorde haha!

 

 

Cp bild, Dennis fotade när jag snacka i lur med mickey haha.

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0