Ändrade planer

Skulle egentligen hem idag, men pappa tyckte att vi skulle stanna till imorn istället, för vi umgås inte med våra äldre syskon så jätte mycket.

 

Idag så stack vi till min syrras pojkvän, han bodde typ mitt ute i ingenstans, det var typ 1 mil till närmsta butik. Ett vackert ställe, men skulle nog aldrig kunna bo ute i skogen och ända sättet att ta sig därifrån var att gå eller åka bil. Det är tydligen 8 km till närmsta busshållplats.. Vi fikade där och hade det trevligt.

 

Men nu är jag hemma igen, hos Dennis alltså. Sitter och väntar på mat, idag tyckte de att vi skulle beställa hem mat eftersom ingen orkar laga någon mat idag. Så idag blir det vietnamesisk mat. Kommer säkert vara hur gott som helst!

 

Medans jag tittade i menyn för att beställa min mat så facerape:a Dennis mej på facebook.. igen.. -.-

"Äntligen hemma så jag kan chatta med min flickvän"

Det va ju jävligt moget..

 

 

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0